lauantai 6. joulukuuta 2014

Riidasta rakkauteen

Päivä ei mennyt ihan niinkuin elokuvissa. Riitelimme naiseni kanssa monesta asiasta ja koko illan molemmat pahatuulisena äyskivät toisilleen.

Jääkaappi ammotti tyhjyyttään kun kumpikaan ei kauppaan, riidan vuoksi kerennyt. Nälissämme kinastelimme ja jaoimme täyden tupakka-askin tasan.

Tupakantumpit paloivat nopeaa tahtia illan edetessä kohti yötä. Päädyin ratkaisuun, jotta riitamme saisi lopun. Menin sohvalle peitto kainalossani miettien olenko antanut naiselleni sellaista kohtelua, jota rakkaalle  ja kauniille naiselle yleensä annetaan.

Monia tunteja valvoen ja miettien, nukahdin loppujen lopuksi unilääkkeiden voimalla sohvalle.

Aamu sarastaa, Kello oli 10.00. Tunsin kuinka heräsin, väsyneenä ja naiseni käveli vessaan ja antoi laimean tervehdyksen eilisillan
riidasta johtuen ja tajusin että homma on vielä tulilla.

Kerroin hänelle rakastavani häntä ja avasin tietokoneeni. Kirkas taustakuva pahamahti silmilleni kuin kolmen megatonnin atomipommi samalla päässäni pyöri ajatuksia miten voisin saada riitamme hoidettua alta pois, niin ettei sitä tänään enään tarvitsisi puida sen enempää.

Avasin steam-chatpalvelun, jossa ystäväni oli online tilassa. En tietysti omista "Headsettiä", vaan kaiuttimesta  kaikui miesten räkätys ympäri huoneistoamme ja eilisillan riidasta "kireän" tyttöystäväni suunpielestä saatoin  nähdä jo kauan kaivatun kauniin hymyn.

Kello oli nyt lähemmäs yhtätoista, tyttöystäväni istui vierelleni. Aamusuihkun jälkeiset märät hiukset koskettivat  minua ja tajusin että hän lähestyy, oli aika keksiä tekosyy poistua chat-palvelusta.

Nokkelana persoonana, päätin ystävälleni kertoa meneväni suihkuun, joka siis venyi hieman odotettua pidemmäksi.

Kun suljin chat- palvelun, hyäkkäsin kuin villieläin tyttöystävääni kiinni. Suutelimme kun pidin hänen hiuksistaan. Molemmat katsoivat toisiinsa palavina silmiin ja pyysivät anteeksi, suutelin hänen korvaansa ja ehdotin jotain.

Suutelin hänen aamusuihkun jälkeistä kosteaa vartaloa ja saatanoi tuntea saman kosteuden hänen kropallaan kuin alhaalla,  hän oli jo tässä vaihessa täysin valmis toimiin. Katsoin hänen syviin silmiinsä jonka jälkeen näykin ja suutelin hänen reisiään.

Sisäreittä suudellessani tartuin kiinni hänen selästään ja nostin hänet ilmaan, annoin kiihkeän suudelman ja  samanaikasesti laitoin sormet hänen sisäänsä, jatkoin kunnes tyttöystäväni suu auki laukesi käsilleni.

Suutelimme ja siirryin stimuloimaan hänen klitoristaan kielelläni samalla hellästi suudellen. Hän oli taivaissa  ja voihkinnan desibeleistä päätellen toinen orgasmi oli jo millien päässä.

H-Hetki koittaa, hän laukeaa jo toisen kerran eteeni ja samalla sekunnilla tönnyin hänen sisäänsä ja hän suutelee minuakiihkeästi palava kiihko katseessaan. Jatkoin ja pikkuhiljaa nostin tahtia jolla häntä rakastelin, samalla hieroen häntä toisella kädelle rinnasta  ja toisella pidin hänen kauniista pitkistä märistä hiuksistaan rajusti kiinni, Hän laukesi voimakkaasti suu auki  äänettömästi.

Hän siirtyi lähemmäs minua ja samalla suudellen kroppaani hän hivutautuu antamaan minulle suuseksiä,  tunsin kuinka hänen kielensä koskettaa minua  ja hän otti minut syvälle hänen suuhunsa samalla kädellään pitäen minut tiukassa otteessaan. Se tuntui taivaalliselta. Hän jatkoi suuseksiä vielä hetken aikaa. Olin jo lähes tulossa  hänen suuhunsa, mutta hän ei antanut minun laueta vaan jatkoi toimintaa toisella tavalla.

Tyttöystäväni istui päälleni, musta sohva josta heräsin oli nyt rakkauden ja intohimon tyysija. Hän liikutti lantiotaan minua vasten kun olin syvällä hänen sisällään, hän tuntui taivaallisen hyvältä. Sama palava katse hänen silmillään  säilyi ja jo neljännen kerran orgasmi oli lähellä ja voihkinnan keskellä hetkeä ennen laukeamistaan hän pyysi minua  tulemaan hänen sisäänsä.

Tulin voimakkaasti hänen kanssaan samaan aikaan ja suutelin häntä kaulasta. Tunsin kuinka hänen lantionsa tärisi himosta minua vasten kun hän liikkui edestakaisin minä syvällä hänen sisällään.

Olimme harrastaneet intohimoista seksiä monta kertaa, mutta joku asia teki tästä kerrasta kiihkeämmän, ehkä se että seksi jatkui vaikka tulinkin vain minuutti sitten. Oli aika jatko-osalle.

Käänsin hänet selälleen, kulmasohvani toiselle puoliskolle. Hän suuteli minua ja kertoi rakastavansa minua, vastasin hänen  tunteisiinsa kuiskaten sen hänen korviinsa.

Olin hänen sisällään ja liikutin itseäni edestakaisin hänen upeaa kroppaansa vasten, kiinni toisissamme tulimme  yhtäaikasesti. Minä jo toisen kerran.

Seksin jälkeen olimme poikki, ja tyttöystäväni huulilta saatoin lukea sanat "mahtavaa", ja olin samaa mieltä.

Yksi asia jäi mietityttämään sillä seksin jälkeen tajusin, että me emme olleet ainoat ketkä showsta ovat nauttineet, sillä havahduin täysin aukinaiseen olohuoneen ikkunaan.

Kiittää ja kuittaa.

Terveisin naapurinne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti