tiistai 9. joulukuuta 2014

Kahlitse Minut!



Olen töissä, pyörin edestakaisin työpisteeni edessä tietokonetuolilla. Vladi tulee paikalle kysyäkseen mitä päivän suunnitelmiini kuuluu. "En vielä tiedä", vastaan hänelle, samalla jatkaen pyörimistä tuolilla.

Hän kysyy minua savukkeelle, on tauko. Otan työpisteeltäni puolitäyden tupakka-askin ja menen hissiin. Kun hissi kilahtaa ensimmäiseen kerrokseen nousemme ulos samalla nauraen hauskoille asiakaskohtaamisille, mitä meillä on tänään ollut. Kiinnitän huomioni sateiseen ulkoilmaan ja päätämme mennä katoksen alle toiselle puolelle tupakalle.

Työpäivä jatkuu normaalisti ja taas kello noin 16.10 avaan ulko-oven. Sofia on juuri siivonnut ja istuu sohvalla kannettavan kanssa. "Mooooi!", hän huutaa minulle ja laittaa tietokoneen sivuun, juosten kohti minua samalla hypäten syliini. Suutelemme ja päädyin rojahtamaan makuuhuoneen pehmelle sängylle puuduttavan työpäivän jälkeen.

Näen tv:n valaiseman olohuoneen ja oven raosta näen kun hän hymy suullaan vilkuttaa minulle, . "Oliko hyvä päivä töissä"?, hän kysyy kun makaan sängyllä puhelin kädessäni. Vastaan päivän olleen normaali.

Katselin vielä kerran iltalehden mobiiliversion uutiset ja nousin. Oli iltapäivä, kello lähestyy kovaa vauhtia jo viittä. Kömmin makuuhuoneeni sängyltä antamaan Sofialle pusun ja istun hänen seurakseen sohvalle.

Sofia katsoo minua päin ja kysyy ovatko käsiraudat vielä tallella, joita olemme käyttäneet. Kävelin makuuhuoneeseemme ja avaan tietokonepöydän laatikon, jossa raudat ovat siististi pakattuina levänneet.

Otan raudat käteeni ja huudan löytäneeni ne. Kuin tykinsuusta hän juoksee minua vastaan ja kun raudat kädessä olen poistumassa makuuhuoneestamme, hän innoissaan ehdottaa ja sanoo "Laita ne minulle".

Vastaan nyökäten ja käännän Sofian,  jonka jälkeen laitan hänet  rautoihin. Kahleissa selkä minua vasten hän kääntää päänsä ja hartioidensa yli annan hänelle kiihkeän suudelman.

Sängylläni oleva puhelin soi kun Ari yrittää tavoittaa minua. Otan puhelimeni ja laitan sen makuuhuoneen pöydälle, pistäen sen samalla äänettömälle. Kaadan naiseni makaamaan sängylle ja raudat hänen selkänsä takana suutelen hänen kaulaansa.

Hänellä on edelleen yllänsä musta toppi ja farkut. Ahmin hänen korvalehtiään,  kuiskaten kuinka paljon häntä haluan.  Hivutin käteni farkkujen alle, tunnen tunnelman kuumentuvan. Kahleissa oleva tyttöystäväni alkaa nautinostaan nostamaan selkäänsä, kun sormillani stimuloin häntä ja voihkinnan keskeltä hän pyytää minua ottamaan housunsa pois.

Kieltäni käyttäen samalla hivutin itseni ottamaan pois hänen housujaan. Kun sain pikkuhiljaa housut hänen jaloistaan pois, kiihko valtasi minut. Saatoin nähdä läpi kosteuden kun hän makasi valkoiset pitsialusvaatteet ja musta toppi päällään edessäni. Näykin häntä reidistä, kun hitaasti tieltä poistin vielä märät pitsiset alushousut. Laitoin sormet hänen sisäänsä ja en muista milloin olisin tuntenut häntä näin märkänä. Kahleissaan hän yrittää nousta istumaan  kun sormillani edestakaisin rajusti sormitan häntä, mutta hän rojahtaa sängylle kiemurrellen ja voihkien nautinnosta.

Hetken vielä jatkan kunnes huomaan kun kouristelu alkaa voimastumaan, ja hengityksenä kiihkeytymään. Näen kun selkä kääntyy kaarelle kun naiseni räjähtävä kliimaxi saapuu. Hän tärisee ja silmillään syöden minua sanoo "Haluan sinut sisääni". Käännän hänet vatsalleen makaamaan. Näen kuinka kädet kouristelevat vielä äskettäin saadusta orgasmista ja tunnen farkuissani kuinka kovana olen.

Nostan hänet polvilleen eteeni. Laskin housuni ja samalla työntyen sisäänsä, hän puree lujaa tyynyä.

Kiihkoissani nain häntä kuin villieläin, kun huomaan raudoissa olevien käsien yrittäen ottaa tukea jostain. Otan hänen sidotuista käsistään kiinni ja tunnen kuinka hän kynsillään raapii minua, jatkan lujempaa. Hän tulee räjähtäen tyyny edelleen suussaan, kuulen kuinka hän kiljaisee.

Hän kääntyy ja nousee polvilleen "Mene makaamaan", hän sanoo. Tottelin ja laskin itseni selälleen pehmeälle sängylle. Tunnen kuuman hengityksen lähestyvän penistäni, kun hän hiljaa laskee märät huulensa ympärilleni. Tasapainotellessa parisängyllä hän ottaa minut suuhunsa. Hengitän raskaasti
kun hän kielellään stimuloi minua. Pidän hänen hiuksistaan rajusti kiinni, hän kääntää päänsä ja viekas hymy kasvoillaan suutelee vielä penistäni.

Hän lopettaa ja nousee päälleni istumaan, tunnen kuinka hän tuskaisen hitaasti ottaa minut syvälle sisäänsä. Kuulen raskaan hengityksen, kun hän liikkuu edestakaisin. Lantion liike oli kuin tanssia kun tunnen itseni syvällä hänen sisällään. Hän voihkii ja yrittää pitää itseään tasapainossa liikuttaen itseään edestakaisin "Tule sisääni", hän anoo. Autoin ja otin hänen selästään kiinni ja laitoin hänet tiukasti vartaloani vasten. Kiimaisena ja kohta tulossa vielä rajusti otan hänet kun hän puree minua korvasta, tulen hänen sisäänsä.

Hetken makasimme vielä uupuneena. Hän päälläni ja minä hänen sisällään. Annan pusun hänen otsalleen otsalleen, samalla kertoen kuinka paljon häntä rakastan. Hän on aivan puhki. Tunnen kuinka hänen sydämmensä hakkaa samaan tahtiin minun kanssa ja hengitys on raskasta. Hän kierähtää vierelleni kyljelleen makaamaan samalla tyydytetty katse silmissän.

Puhelimeni soi, huokaisen.  Nousen sängyltä katsomaan kuka minua kaipaa. Vladi soittaa ja vastaan. "Mitä teet tänään?", hän kysyy päivän suunnitelmista. Vastaan soittavani hänelle kohta käytyäni ensin suihkussa.  Suihkussa ollessani, tunnen kuinka vesi valuu vartaloani pitkin, huuhtoen hien pois. Yhtäkkiä kuulen huudon makuuhuoneesta. "Nää raudat!" Sofia huutaa ja tajusin, että olin huolimattomasti unohtanut ottaa häneltä ne pois. Alastomana ripesti kävelen takaisin etsimään rautojen avaimia. Kierrätän lakanat ja tyynyt pitkin huonetta  ja mielessäni mietin missä ne ovat.

"Tässähän ne ovat!", Huudan kun löydän avaimen matolta. Huokaisen helpotuksesta ja menen avaamaan raudat samalla nauraen. Rautojen pois ottamisen jälkeen Sofia jäi sängylle väsyneenä makaamaan. Peittelin hänet ja annoin poskelle suudelman, jonka jälkeen palasin suihkuun vielä miettien;


"On hyvä käyttää rautoja, kunhan muistaa ne avata".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti